Studio wirtualne 3D wykonane na potrzeby III Kongresu MIT Sloan Management Review Polska. Projekt został przygotowany z wykorzystaniem Unreal Engine pod silnik renderowania w czasie rzeczywistym Aximmetry. Jednym z założeń podczas opracowywania studia była możliwość jego wykorzystania po konferencji do realizacji innych imprez i wydarzeń. W związku z tym otrzymało ono szereg funkcji pozwalających na łatwe prze aranżowanie oraz dostosowanie do nowych zadań. Część elementów studia, w tym wszystkie iluminacje, posiadają opcje zmiany kolorystyki, a podświetlenia ponadto sterowania ich intensywnością. Niektóre obiekty w zależności od potrzeby mogą być włączane i wyłączne lub przestawiane w dowolne miejsce sceny. Studio posiada również obszar przeznaczony do wyświetlanie materiałów identyfikacyjnych takich jak np. logo, które można łatwo podmieniać. Do prezentacji najrozmaitszych treści mamy do dyspozycji 3 ekrany wirtualne. Dodatkowo rolę dużego wyświetlacza może pełnić ścianka znajdująca się w głębi studia. Oprócz tego do eksponowania danych statystycznych studio zostało wyposażone w 10 animowanych słupków 3D, które posiadają szerokie spektrum adaptacji (m.in. zmiana koloru, proporcji, połyskliwości, przezroczystości, czy pozycji na scenie). Ze wszystkich opisanych funkcji studia można korzystać z poziomu Aximmetry bezpośrednio w czasie realizacji.